Gdzie kupić bilet

Informujemy naszych pasażerów, że od 1 lipca 2020 roku MZK Sp. z o. o. w Ostrowcu Świętokrzyskim wdrożyła zakup biletów jednorazowych i okresowych przez aplikację mobilną zbiletem.pl. Ta wygodna i bezpieczna forma zakupu E-biletu odbywa się przez aplikację mobilną oraz stronę internetową www.zbiletem.pl .

Jak działa E-Bilet?

• W sklepie internetowym www.zbiletem.pl dostępne są bilety imienne na 14 dni, 30 dni i miesięczne. Wystarczy wybrać bilet dla siebie lub dla innej osoby, i podać dane pasażera.
• Za bilet możesz zapłacić przelewem internetowym, kartą płatniczą lub blikiem.
• Później wystarczy pobrać aplikację mobilną na iPhone lub smartfon z Androidem.
• Bilet dostępny jest w aplikacji mobilnej bezpośrednio po zakupie. Podczas kontroli należy okazać bilet w aplikacji mobilnej kontrolerowi.
• Aplikacja zbiletem.pl umożliwia również wygodny zakup biletów jednorazowych na przejazdy. W aplikacji dostępne są różne metody płatności, między innymi Google Pay ™, Apple Pay ™, oraz Blik. Dostępne są też płatności zwykłą kartą płatniczą i szybkim przelewem internetowym.

Bilet tradycyjny

Po wejściu do autobusu pasażer winien jest skasować posiadany bilet jednorazowy lub karnet (nie dotyczy posiadaczy biletu miesięcznego), w przypadku braku takiego biletu, należy go zakupić u kierowcy autobusu wg. taryfy określonej w cenniku biletów.

Bilety jednorazowe lub karnety można nabyć w kioskach oraz w kasie Spółki.
Bilet miesięczny można nabyć tylko w kasie Spółki. (więcej informacji w zakładce Cennik biletów).

Szczegółowych informacji udziela Kasa i Biuro Obsługi Klienta pod numerem telefonu: (41) 263-50-66.